Followers Remaja Purba

Friday, May 20, 2011

Cinta Sufi (R.A.M)

"Sebuah kesinambungan trilogi Bagaikan Puteri, dipenuhi aksi pengembaraan dan pertembungan antara kebaikan dan kebatilan, yang nyata dan mistik. Disemarakkan lagi dengan rasa cinta dan pengorbanan"


Bagaikan Puteri, Cinta Sang Ratu (member aku pinjam sampai kesudah tak pulang balik) dan Hijab Sang Pencinta (aku simpan baik punya kat rumah).. Ketiga-tiga siri novel ni aku sanggup beli buat koleksi dan yang ini 'Cinta Sufi' aku baru beli awal Mei tapi belum baca sebab aku belum ada masa, aku sempat balut je novel ni..

Memandangkan aku cuti hari ni, aku nak bergelumang dengannya kejap.. Nak bagi habis hari ni memang taklah sebab aku ada hal nak buat kejap lagi.. Tapi kalau korang minat dengan novelis thriller - Ramlee Awang Murshid mesti korang tau jalan ceritanya.. Tak sabar nak tau kesudahan siri novel ini..


psstt: Petang sikit aku bw kat blog korang ye.. ;)

8 comments:

  1. aku tak minat sangat baca novel sebab aku ni jenis suka dengan komputer

    ReplyDelete
  2. yaey!..habiskan cinta sufi..pastu baca yg paling latest: SUTERA BIDADARI..sangat best!..
    ~haha..saya baru je abis baca semalam..=)~

    ReplyDelete
  3. Faris:
    Aku takdelah gila novel tapi kalau aku dah suka aku cuba dapatkan walaupun lambat.. Takpe.. Kalau pasal komputer aku boleh refer dengan kau nanti ek..

    ReplyDelete
  4. Miss Qaseh Saifudin:
    Ni kalau en. Suami baca ni mesti dia akan cakap.. Nak cepat habis baca senang je.. Amik buku tu rebu minum airnya.. Hahaha..

    ReplyDelete
  5. tak sempat nak baca novel...sbb si kecik pun sibuk nak 'baca' gak! heheheheh!

    ReplyDelete
  6. Mommy Fara:
    Ni en. Suami outstation bolehlah layan, kalau dia tak boleh nanti direbusnya hahaha...

    ReplyDelete
  7. best woo dapat baca novell..farah dah lama xbaca nii.. kalau baca, mau seharian tak dapat wat kerja rumah semuaa.. dok hadap buku jelaa..

    ReplyDelete
  8. Farah Shamsudin:
    Akak kena siapkan kerja apa-apa yang patut dulu baru hadap novel, itupun sering dikacau anak-anak.. ;)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...