Followers Remaja Purba

Tuesday, May 31, 2011

Musim Cuti Sekolah Sudah Tiba

Ketika ini aku sedang menikmati suasana malam yang tenang dihiasi hiruk-pikuk anak TDBi bermain sakan kat depan rumah.. aku..? Kat pondok depan rumah surf internet.. kat sini tempat paling strategik dan senang.. dalam rumah <---jangan ceritalah, buat sakit jiwa..

Dak kakak dengan adik memang jarang dapat main kat luar rumah waktu malam kalau hubby takde.. Ni kebetulan hubby ada sebelum nak ke Selatan, apalagi ambil peluanglah.. Jangan kata anak-anak, aku pun sama..

Dalam tenang tanpa gangguan, my anak jiran datang terjah tengok apa aku buat.. Sudahnya aku surf guna blueberry cheese cake aku.. Aku jadi blur bila ada orang tengok apa aku buat, confirm hilang idea.. Ha.. Nilah jadinya.. Aku dah blur tak tau nak cerita apa.. Jadi anggap jelah aku makan angin kat luar rumah sambil memantau anak-anak.. Manakala my anak jiran layan lappy aku..


psstt: Tak sabar nak tunggu hujung minggu..

6 comments:

  1. hikhikhik.. susah nak dapat peluang cenggitu menggunakan ai punya lappy..

    ReplyDelete
  2. xbest cuti skolah..sbb kene keje lebih masa ganti yang bercuti..hehehe

    ReplyDelete
  3. aizamia : bila baca "Dak kakak dengan adik memang jarang dapat main kat luar rumah waktu malam kalau hubby takde.. " baru lah ai tau yu bukan "bro"...mujo lah ai x cakap "bro" kat yu...adesss.....

    ReplyDelete
  4. aizamia : lupa nak cakap "hai.....selamat berkenalan...KIP IN TAC & kite jadik kawan dalam blog tau..." koh koh koh

    ReplyDelete
  5. BRO_MONDAY:
    hahaha... ai rasa nak lompat-lompat gelak..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...