Followers Remaja Purba

Sunday, May 22, 2011

Cerita aku

Malam tadi kenduri kat rumah atuk <--- selang 3 buah rumah je.. Kakak dengan adik puas main, pukul 11 baru masuk rumah.. Sudahnya semua bangun lambat.. Aku pulak mengemas dapur macam kenduri kat rumah aku pulak.. ;)

Sepatutnya aku main futsal pagi tadi tapi memandangkan hubby keletihan berjaga taman dengan warga taman, tak sampai hati aku nak kejut minta temankan.. Dan aku sendiri tak maklumkan pada dorang.. Aduh.. Serba-salah dibuatnya tapi memang dari awal aku dah bagitau aku belum confirm dan aku memang tak berani nak janji <-- yang akhirnya memang aku tak dapat pergi..

Aku doakan dorang yang main tu menang bergaya.. Ramai yang lebih pandai main dari aku.. Aku pulak dah lama tak membabitkan diri dengan aktiviti bersukan ni.. Last main pun ping pong hari tu..

Tapi ni pun aku tengah bersukan <--- layan PS2.. Tak mencabar langsung sebab aku tak reti main hahaha..

Aku: Kakak.. Dah cukup tu.. Pergi baca buku, esok periksa..
Kakak: Kejaplah ibu..


psst: Lepas ni dengan tv ni aku ingat nak sorokkan..

7 comments:

  1. SELALU TIME HARI SENAMAN BARULAH BERSUKAN DGN ANAK MURID. HEHE

    TP NEXT MONTH ADA PERLAWANAN BOWLING GAK. RASA MCMNK JOIN JE SBB DAH LAMA SGT X MAIN BOWLING.

    ReplyDelete
  2. Faris:
    Aku sendiri pun tak reti nak guna.. dak Kakak yang ajar aku.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  3. Nini:
    bila ada game baru sibuk nak exercise.. kalau tak.. tak cukup nafas nanti..

    bowling.. suka main tapi teramat jarang dapat main sekarang..

    ReplyDelete
  4. abg long dah merengek nak benda ni nak lar yang..tapi ku berkeras x bagi..kang ada yg x nak tido hukhukhuk..ngan papa skali join huhu ;p

    ReplyDelete
  5. Pinky Momma:
    itulah bila dak adik teringat, tak boleh tidak mesti nak.. selagi tak dapat dia akan hadap kita merengek.. pandai betul dia guna kelemahan kita..

    ReplyDelete
  6. good blog.kita berkogsi baca blog.
    layari bila bahatberbunyi-abghani.blogsport

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...