Followers Remaja Purba

Wednesday, May 11, 2011

gula oh! gula..

Pasal kenaikan harga gula satu Malaysia dah tau.. tapi aku bukan nak kupas topik tu cuma nak share yang ni.. ;)

Macam mana naik harga gula kat Malaysia sekalipun ianya tetap tak menghalang berlakunya penyeludupan..



Sumber: Utusan Malaysia (11/05/11)

Betul tak..? Betapa gigihnya semut itu nak seludup gula keluar dari Malaysia..

9 comments:

Ulam Kerdas said...

bukan takat gula nak seludup...mcm2 barang2 subsidi utk kite nak diseludupnye...

kepalanye tu sendiri mau ingat la..ye x?

aizamia3 said...

nak senang dengan cara yang salah.. Betul2 amik kesempatan..

Faris Adli said...

ala ingatkan kau nak share pasal kartun semalam

Nini Hartini said...

nasib baik saya dan suami penggemar susu. Jadi tak terasa sgt kenaikan hg gula ni. huhu

pidasanglang said...

he he he walaupon naik gula kita still murahhh...sbb tuh semut tu gigih nak seludup hu hu hu tp tak der sapa marah pada semut

aizamia3 said...

Nini:
Akak biasa je.. ntah.. mungkin sebab jarang beli guna kut.. ;)

aizamia3 said...

pidasanglang:
maksud yang mendalam.. ;)
takkan takde sape pun perasan kan..? ke dorang pejam mata.. ooo.. mungkin sebab semut tu hitam dorang tak nampak.. hikhikhik...

risa said...

yeahhh meh kite tanam tebu ramai2:)

aizamia3 said...

dengan tanah sekangkang yang ada ni berapa batang boleh buat ek.. ;)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...