Followers Remaja Purba

Tuesday, March 24, 2020

Arahan Pertukaran ketika Perintah Kawalan Pergerakan


DAY 7 (24 Mac 2020 - Selasa)
Aku diarahkan bertukar unit. 😳
Hah!Kena tukar..? Tapi kenapa mesti dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) ni. Dalam keadaan WFH ni, apa yang boleh aku buat? Susah hati dah ni.

Dalam dok fikir pasal arahan tu, telefon aku berbunyi. Eh!Takkan aku kena lapor diri segera dalam keadaan PKP ni. Aku dah mula cuak. 😰


Tiba-tiba..
Eh!Kenapa gelap ni. Dalam mamai aku capai telefon, tengok jam baru pukul empat pagi 🤔 dan apa yang berlaku tu hanya mimpi? Apa semua ni..?

Nasib baik hanya sekadar mimpi tapi kalau ianya benar-benar terjadi, itu baru betul-betul mimpi ngeri buat aku.

#KisahKita: ...

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...