Followers Remaja Purba

Monday, December 30, 2019

Photoshoot at Roof Garden Hotel


Tukang ambil gambar: Dak Kakak
Tukang pemerhati: Dak Adik & Dak Nuha
Model: #MakBudak & en. Hubby
Status: Anak tiga
Per: Photoshoot before our Anniversary this Wednesday.. 🤣

 En. Hubby suka nau sabotaj gambar bila #KitaBerdua

Sweet Family.. 😂


Kisah Asal:
Tahniah buat kak Zainon Duriat di atas pernikahan dan persandingan anak kedua beliau - Nur Aqilah & Mohd Ezral Hafiz yang telah dilangsungkan di Roof Garden Hotel, Bukit Beruntung tengahari semalam. Semoga pasangan pengantin kekal bahagia hingga ke akhir hayat.


Sewaktu turun dari pelamin itu, dak Nuha berjalan di atas permukaan kaca berlampu dengan perlahan sambil memegang tangan aku. Rupanya dia takut andai permukaan tu pecah. alololo.. comel je aku tengok dia.. 😆

Dan..
Ini semalam adalah majlis perkahwinan terakhir yang aku hadiri untuk tahun 2019 ini.

StatusHati: ...

5 comments:

Wak Lat said...

wahh sonoknyer tgk org kawen khanns

Ibu Lala said...

pernah jugak attend wedding event kat sini.

norhidana said...

cantik kaca berlampu tu macam seram je takut pecah kot ada yang main lompat-lompat kt situ heheheh

Umi Nazrah said...

Menarik berjalan atas kaca tu tapi seriyau kaca akan pecah tu memang ada 😁

Azian Elias said...

hehe.. cumel je semua.

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...