Followers Remaja Purba

Tuesday, December 24, 2019

Bekalan Elektrik tiada 😢


Kes semalam:
Di tempat kerja takde bekalan air. Balik rumah, takde bekalan elektrik pulak. Call TNB Careline, tak sampai 15 minit deme sampai dan belum pun sempat deme masuk rumah untuk check, elektrik kembali OK.

Kes Hari ni:
Call TNB Careline lagi sekali.

Semakin kerap masalah bekalan elektrik tiada di rumah aku ni.  Walau bukan sehingga 24 jam tiada bekalan elektrik setiap kali kejadian, namun sedikit sebanyak menjejaskan rutin dalam rumah aku.

Halah.. halah.. halah.. Aku baru cakap nak beli rumah lain, kau dah pandai merajuk dengan aku ek? 🤔 
#TNBCareline
#KerapBerlaku

StatusHati: ...

6 comments:

Anum said...

merajuk la tu

A m m i said...

rumah awak sorang je ke?

Umi Nazrah said...

Uish biaq betoi reti merajuk 😅

Warisan Petani said...

Bekalan air dan api, dua2 penting.
Kalau takde haru biru dibuatnya

uncle gedek said...

rakde letrik terok... takde air lagi terok! I feel you!

Kancil 8349 said...

air dan elektrik seperti adik beradik...kedua - duanya sakit bila tiada...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...