Followers Remaja Purba

Tuesday, December 3, 2019

MILO Aktif Negaraku


Lori MILO
'Tenaga untuk melangkah jauh'


Minum MILO anda jadi sihat dan kuat..!
Tahniah! Anda berjaya menyanyikannya dengan penuh semangat.

.. semangat membara, dari puncak ingin ke angkasa.. berkalungkan bintang berkerlipan, menyerlah jauh dari yang biasa.. - sila sambung..
Ni mesti baru minum air milo kan.. 🤣


StatusHati: Comel pulak aku tengok lori Milo ni.. ini baru betul nampak sihat..

7 comments:

Anum said...

cutenya lori ni

Zaza Abdul Latif said...

sihat betul nampaknya lori milo tu hehehe

Warisan Petani said...

Jaman sekolah dulu pernah dapat minum MILO free ni

norhidana said...

ke mana lah lori milo tuh nk jalan tuh, cantik menarik lori nya tuh...

adianiez AIDA said...

lori milo is legend.
berkejaran kalau nampak ada lori milo.
terbaik lah rasanya.
tak sama dgn dlm tin / kotak or kita buat kat rumah :)

Azhafizah MN said...

ehh comel pulak lori milo ni. tak pernah nampak lori milo yang ni. biasa nampak yang biasa tu je. Sedapnya air milo

sheayang said...

lawa pula lori ni.
selalu jumpa kat expo, lori biasa2 je.
huhuhu.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...