Followers Remaja Purba

Friday, November 29, 2019

Childish.. Babyish


Bila melibatkan hal berkaitan kerja, seboleh mungkin aku akan cuba untuk tidak 'berceramah' di sini. Seboleh mungkin aku cuba elakkan, seboleh mungkin aku tak nak ada satu pun jejak di sini berkaitan apa-apa di tanah jajahan baru aku ni.

Aku tak nak sentuh, usik apatah lagi; Bekerja di sini kena tahan maki. Aku hanya senyum dek sikap kau yang childish.. so babyish tu.

'Sometime do the right thing is not the right thing. That life'.

StatusHati: 😏

7 comments:

  1. kadang ada benda yang tak boleh kita nk tegur secara terangan... bahaya kak

    ReplyDelete
  2. kalau urusan kerja, kalu melibatkan org yang byk masalah/ childlish, memang stress kita yg menghadapnya..
    kalau semua staff ok/baik/xbyk masalah, gaji murah pun kami tunggu, rumah jauh pun kami hadap lagi. sebab xde stress sgt

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan segala urusan. inshaAllah kita doakan yg terbaik. aamiin

    ReplyDelete
  4. moga segalanya dipermudahkan... ameen

    ReplyDelete
  5. aduhh...sperti yg JM lalui skrg ni..rasa nk minta tukar jek x tahan

    ReplyDelete
  6. Moga dipermudahkan segala urusan..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...