Followers Remaja Purba

Wednesday, November 27, 2019

Penangan Cinta Luar Biasa


Jujurnya aku seorang yang lebih meminati lagu heavy, full of energy; yang mana pada pendengaran orang lain mungkin kedengaran merimaskan dan menyakitkan telinga tapi tidak pada diri aku.

TAPI..
Single kedua Cinta Luar Biasa by Andmesh Kamaleng dari Indonesia ni berjaya menarik halwa telinga aku untuk terus mendengarkannya. Lagu yang dicipta oleh temannya berkisar tentang 'secret admirer yang tidak berani meluahkan perasaannya terhadap orang yang dia sayang'.

Walau bukanlah genre lagu yang aku suka tapi ia mampu membuatkan hati terbuai dek lirik yang menarik; ditambah pula mengingatkan aku pada seseorang. Sesekali layan perasaan melalui lagu pulak, asyik drama Thailand/Korea je kan..

dari en. Youtube

Waktu pertama kali, kulihat dirimu hadir
Rasa hati ini inginkan dirimu
Hati tenang mendengar, suara indah menyapa
Geloranya hati ini tak ku sangka

(1)
Rasa ini tak tertahan.. hati ini selalu untukmu
Terimalah lagu ini dari orang biasa
Tapi cintaku padamu luar biasa
Aku tak punya bunga, aku tak punya harta
Yang kupunya hanyalah hati yang setia, tulus padamu

Hari-hari berganti, kini cinta pun hadir
Melihatmu, memandangmu bagai bidadari
Lentik indah matamu, manis senyum bibirmu
Hitam panjang rambutmu anggun terikat
ulang (1)


dari en. Youtube
Bob #BuskersMalaysia

Dari nyanyian Bob #BuskersMalaysia inilah punca kuasa dua 😄yang buatkan hati aku tersenyum sendirian sekejap. Terima kasihlah bro..

StatusHati: Kau dah kenapa #MakBudak.. 😂

4 comments:

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...