Followers Remaja Purba

Friday, May 17, 2019

Menjerit Terkejut


Sejak bertukar ke tanah jajahan baru ni, letih + tak cukup rehat menjadi halangan utama. Jarak perjalanan yang jauh menambah lagi rasa tersebut. Mengantuk..? Bila dah tak cukup rehat + dan badan pula letih terasa sangat tidak selesa, apatah lagi kena memandu di awal pagi.

Pagi tadi..
Sedang leka melayan lagu sambil cuba update sesuatu di sini, terasa seperti ada yang menepuk di belakang aku. Terjerit aku.. 'mak..!!' hingga membuatkan ada yang terkejut dengan situasi aku tersebut. Rupa-rupanya penyangkut baju di belakang kerusi aku terjatuh di belakang aku. Nasib tak kering darah aku. Dari mengantuk automatik terus segar biji mata dibuatnya.

Sudahnya.. Hilang terus idea nak update di sini dek kejadian tersebut. Itu jelah yang dapat aku cerita di sini.

StatusHati: dia..?

4 comments:

  1. seriau tuh kak, lagi2 klu akak sorang2 lg di awal pagi... mmg blh kuar jantung rasanya hehehhe...

    ReplyDelete
  2. hilang terus mengantuk...tp dada debar..lutut ketar la..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...