Followers Remaja Purba

Tuesday, May 21, 2019

Berbuka Puasa bersama #GengLorong


18 Mei 2019 (Sabtu)
Selepas perbincangan dibuat, akhirnya Majlis Berbuka Puasa berjaya direalisasikan oleh #GengLorong hari Sabtu lepas di Setia Alam. 

Alhamdulillah..
Majlis berjalan lancar dan paling penting malam tu tak hujan memandangkan kami berbuka puasa diruangan terbuka, dah namanya lorong kan..

Majoriti dari #GengLorong yang hadir pada malam tersebut bawak anak comel-comel belaka. Aku..? Takde sebaya anak deme pun, dak Nuha pun dah besar jadi tengok jelah gelagat anak-anak mereka.

Gambar..?
Takde mood nak ambil gambar kali ni, lagipun #MakBudak kan pemalu orangnya.. wakakaka.. 😄😁 dan sebab tu takde gambar bebudak yang comel tu.

Menu utama: Nasi Ayam
ChefHubby masak di rumah sesiap

 Ayam Bakar Tandoori..
Biasa Ayam Golek Tandoori ni aku masak dalam microwave je.. 😁😁😁 

Ini dikira sebagai sesi perkenalan antara #GengLorong..

Membesar dengan sihat..

Hujung minggu ni #GengLorong nak cuba bakar lemang pulak. Kira ala-ala food testing gitu. Kita tengok keterujaan deme nanti macam mana.. 😄😀

StatusHati: ...

4 comments:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

ayam bakar tandoori tu memikat mata sungguhlah!

Sunah Sakura said...

ayam tandoori tu nampak sedappppp

Sha Mohamed said...

meriah aktiviti macam nie..

Warisan Petani said...

tentu seronok berbuka puasa reramai

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...