Followers Remaja Purba

Friday, May 24, 2019

@@@ Filem Fabricated City - Ji Chang Wook


Filem Fabricated City merupakan sebuah filem action thriller lakonan Ji Chang Wook ditayangkan pada 09 Februari 2017 yang mana boleh ditonton di SINI.. Paling menarik, tiada langsung adegan romance di dalamnya, hanya babak action thriller penuh gaya sahaja dipaparkan.

Sinopsis:
Kwon Yoo formerly a national Taekwondo champion is just an unemployed gamer who lives day by day playing computer games. In the virtual game world, he is the best leader. Kwon Yoo is then framed for a murder. With the help of his team in the virtual game, he tries to uncover the mystery.

Sumber en. Google
Main cast:
Ji Chang-wook as Kwon Yoo
Shim Eun-kyung as Yeo-Woo
Ahn Jae-hong as Demolition

Supporting:
Oh Jung-se as Min Cheon-sang
Kim Sang-ho as Ma Deok-soo
Kim Ki-cheon as Beauty of space
Kim Min-kyo as Daoshi Yong
Choi Gwi-hwa as Prison warden
Geum Kwang-san as Ma Deok-soo's right-hand man
Kim Seul-gi as Eun-Pye


Banyak aksi-aksi yang menarik + hebat di dalam filem ini..

Dijadikan kambing hitam di atas perbuatan yang tidak dilakukan.

Di atas bukti yang ada, mahkamah menjatuhkan hukuman penjara seumur hidup ke atas dia di atas kesalahan merogol dan membunuh yang tidak dilakukan. Apabila dimasukkan ke dalam penjara, dia teruk dibuli dan dipukul hinggalah pada satu tahap telah berlaku satu pergaduhan besar di antara mereka yang tidak berpuas hati terhadap dia. Dalam keadaan kelam-kabut ketika itu, dia menikam diri sendiri hingga memaksa pihak penjara menghantar ke hospital. Di dalam perjalanan menuju ke hospital, satu kemalangan telah berlaku hingga dia berjaya melepaskan diri dan menjadi buruan pihak polis.

Dalam keadaan tersebut, dia mendapat sokongan dari team vitual gamenya untuk membantu mencari bukti dan dalang sebenar disebalik kesalahan yang tidak dilakukan. 


Team virtual game Kwon Yoo berjaya membuktikan siapakah mastermind dan mereka yang terlibat disebalik kesalahan yang tidak dilakukan oleh dia dengan cara menyebarkan secara langsung bukti-bukti yang ada untuk diketahui oleh semua orang sebelum bukti tersebut diserahkan kepada pihak polis.

Pengakhiran filem ini, macam biasalah.. hero pasti menang walau teruk macam mana pun diseksa dan dipukul. Terbukti dia tidak bersalah akhirnya.. DAN.. puas hati aku.. hahaha..

StatusHati: Ji Chang Wook punya pasal..

2 comments:

  1. housemate kita minat dia....tahun lepas tengok kat panggung sebab dia ajak...tak expect apa2 masa beli, bila da tengok..perghh wowww sangat!

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...