Followers Remaja Purba

Thursday, March 14, 2019

'Diam tanda setuju' tu dah tak valid dah


Lebih suka memerhati..
Supaya tidak terasa hati..
Dapat tenangkan hati..
Dari takde hati..
Bila dah tawar hati..
Kau kenalah hati-hati..


'Diam tanda setuju' tu dah tak valid dah sekarang.
Orang diam sebab malas nak layan.


Aku diamkan diri bukan bermakna aku 'tewas'.
Lebih baik diamkan diri agar tak memakan diri.


StatusHati: Malas nak layan nanti menyakitkan hati..


5 comments:

Kakcik Nur said...

Ada juga diam tanda protes... :)

norhidana miswan said...

btl kak, tp kalau diam isteri ngn suami... bahaya tuh
diam merajuk tu selalunya

ejulz said...

betul tu. :)

Sunah Sakura said...

sama la...kalau berselisih pendapat dengan orang yang asyik nak menang, saya lebih suka diamkan saje dan tak balas balik...because it's really annoyed me to explain to someone who are not ready to accept others opinion

Siti Yang Menaip said...

x valid dah. skrng ni diam bawak macam2 maksud.
geram marah malas layan semua ada..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...