Followers Remaja Purba

Saturday, March 23, 2019

Nasi Lemak Tepi Jalan


LOKASI tempat makan ni di SINI.. 

Di situ..
Ada banyak pilihan nasi lemak, antaranya:
Nasi Lemak biasa (ada pelbagai pilihan sambal)
Nasi Lemak Lobster..
Nasi Lemak King Udang..
Nasi Lemak Sotong Giant..

Make sure mai sini waktu perut tengah kosong.
Portion nasinya boleh makan untuk dua orang.. dak Nuha dan #MakBudak 😂🤣 tapi kalau perut dewasa boleh je habis sepinggan.. 😉

Nasib baik #MakBudak share dengan dak Nuha..
Kalau ikut nafsu mahu habis sepinggan.. 🤣🤣


Susah nak ajak bergambar dak Adik ni..

Oh!Lupa satu menu lagi.. Dim Sum.. aku segan nak ambil gambarnya 😄 tapi semuanya ada di sana.. tinggal nak cuba try test je.. 👌

Juga ada menu sampingan..
Burger murah beb.. Korang mesti terkejut dengan harganya dan rasanya 👌👌👌..

See.. I told you guys..

Selain burger, chicken wing juga turut dijual..


Restoran Nasi Lemak Tepi Jalan
BUKA pada sebelah petang hingga awal pagi


StatusHati: Aku dah rasa, korang cubalah..

5 comments:

Anonymous said...

Superb, what a blog it is! This web site presents valuable information to us, keep it
up.

Lea Azleeya said...

Lor.. nama restoran rupanye.. hehe..

Siti Yang Menaip said...

fuyoo ada nasi lemak lobster !! harga pun mesti melobster jugak ahak ahak..

Warisan Petani said...

Selamat menjamu selera.

Sunah Sakura said...

gambar burger dia da macam gambar burger mcdonalds..hahahaha

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...