Followers Remaja Purba

Tuesday, March 26, 2019

Birthday Mak dan Menara PKNS-PJ


HARI INI..
Perkara paling penting dalam hidup..

SELAMAT HARI LAHIR buat MAK..
Walau Mak semakin di mamah usia tapi kudrat Mak masih kuat..
Buat Mak..
Moga dilimpahi ketenangan dalam meledani rutin harian.



DAN..
Berkongsi tarikh lahir Mak aku adalah pada setahun yang lalu, aku bersama yang lain sibuk menguruskan urusan berkaitan perpindahan ke tanah jajahan baru..


Sambungan dari SINI sebenarnya..

Laluan harian #MakBudak..

Sesi mengemas dan membuka..

Pandangan dari dalam..

Pandangan dari luar..

Secara rasminya..

Bilik air berwajah baru seolah meraikan pemergiaan aku..

Pemandangan dari tingkat 12 yang takkan aku dapat merasainya lagi..

Sungguh banyak kenangan di sini..
Dari zaman #RemajaPurba hingga dah jadi #MakBudak..

Terasa sayu ketika semakin jauh meninggalkannya..
Akhirnya selesai juga kisah dari SINI..

Hari ini genap setahun aku berada di tanah jajahan baru. Aku tak teruja dan aku tak kata aku gembira ataupun tertarik tapi lebih kepada untuk mendapatkan sesuap nasi demi kepentingan keluarga kecik aku. Susah senang aku tak perlu diketahui umum..

StatusHati: Tak usah ditanya..

3 comments:

  1. banyak pengalaman ai ni dari tempat kerja yang berbeza...

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir bt mak akak... moga sentiasa diberi kesihatan yg baik...

    tempat jatuh lagikan dikenang, ini kan pulak tempat kerja lama kan

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan urusan :)

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...