Followers Remaja Purba

Thursday, May 3, 2018

Bukan sekadar duduk BESARkan badan je


Membeli-belah di Setia City Mall.. 
Alhamdulillah.. ada sedikit rezeki lebih kugunakan untuk rewards buat anak-anak. Takdelah beria-ia membeli-belah di situ cuma sekadar memenuhi sedikit keinginan anak-anak.


Tengok wayang..?
Bukan dalam senarai.. maafkan ibu ye anak-anak. Belum tiba masa lagi nak tengok Filem Avengers. Ibu lebih memikirkan keperluan harian kamu semua. Tapi.. dalam diam Avengers tu dalam perhatian ibu juga.. hehehe..


Haila Babahnya..
Lupa ke anak ni kurang sihat, batuk + selesema..
Mak Budak apatah lagi, hilang sudah suara.


Makan McFlurry Party sambil menikmati pemandangan di sepanjang perjalanan. Berwarna-warni menghiasi sepanjang perjalanan..


Berwarna-warni..


Juga di sini..


Ladang Nenas dalam laluan perjalanan balik rumah Mak Budak..


Hanya mampu berdoa moga mereka yang dipilih nanti mampu membuat kerja bukan sekadar duduk besarkan badan je.



StatusHati: PRU 2018.. semakin menghampiri..


7 comments:

PeRdU cINta said...

Tinggal beberapa hari nak mengundi...bismillah.

Ann Ishak said...

ladang nanas madu ke tu :D

HeNRieTTa JoSe said...

yummy....kt cni pown ramai yang batuk....

Normi Nieza said...

nak nenas..hihi

Aziela said...

Avengers best.....hehee...sajer nak meracun Ai. Get well soon ya.. Miss u.

ewanthology said...

Avengers tu tunggu masuk astro je lah hehe

farhanna jafri said...

meriah kan tengok bendera semua parti! Batul tu harap jangan dok besarkan badan je

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...