Followers Remaja Purba

Thursday, May 10, 2018

Ingatkan Mimpi.. Rupanya Kenyataan #PRU2018


Kisah malam tadi:
Rasa berdebar-debar dah macam tunggu result UPT pulak rasanya.. 🤔 +ve ke -ve..

Pagi tadi:
Baru je tahu selepas puas tengok dari semua arah gara-gara aku tertidur sebelum keputusan rasmi keluar.

Ini disebabkan:
Tak larat nak hadap satu hari yang memenatkan semalam.
Macam aku pulak petugas SPR #PRU2018
Macam aku pulak orang kuat parti..
Walhal aku cuma rakyat biasa.. 🤗
#TahniahPadaYangMenang
#SayangiNegaraMalaysia
#TimunPunBolehBeriKesanPadaDurian

La ni:
Nak rehat dulu..


StatusHati: Ingatkan mimpi.. rupanya kenyataan..


3 comments:

Kuazue Mohamad said...

kita n hubby pun tak tunggu sebb dia kena kerja walau apa pun yg diumum kecuali katanya darurat baru tak leh p kereja.

pagi ni bangun cikgu dah wasap kata sek cuti.. jadi tahu la siapa menang.

semoga malaysia lebih sejahtera lepas ni

aizamia3 said...

Kuazue Mohd:
InsyaAllah.. Aamiin..

En. Hb ai pun keje. Bukan semua bertuah dapat cuti seperti yang diumumkan tu..

adianiez AIDA said...

aida x tido mlm tu :)
x ngantok.
da confirm menang, baru tido.

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...