Followers Remaja Purba

Tuesday, May 8, 2018

Tanda ❌ #PRU2018


Termenung sambil mengadap almari baju..
Esok nak pakai baju warna apa ek.. πŸ€” Tu belum masuk lagi warna tudung lagi.. πŸ€”πŸ€”Alahai.. #DalamDilema sungguh aku macam ni..

Eh!Dah kenapa aku kali ni..? Lima tahun dulu takde nak fikir pasal warna baju apa yang nak dipakai pun.. πŸ€”πŸ€”πŸ€” Hadoii..


Lagi satu..
Aku dah terlalu biasa buat tanda ✔ ni je.. Tanda ❌ ni tak biasa malah jarang guna. Aku harap esok sempena #PRU2018 tak salah guna tandalah hendakNYA.. 😦


Satu lagi..
Kepada kawan-kawan lama yang mungkin akan terserempak dengan aku di pusat mengundi esok, jangan tegur mengata aku dah gemuk pulak. Aku sedar aku dah tak #PerasanSlim la ni tapi jangan kata aku gemuk.. aku takut aku ter❌ muka kau nanti..😜


StatusHati: Berdebar-debar aku rasa..


1 comment:

Abam Kie said...

teruja nak mengundi sampai x leh tdo sampai ke subuh. huhuhu..

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...