Followers Remaja Purba

Tuesday, May 8, 2018

Tanda ❌ #PRU2018


Termenung sambil mengadap almari baju..
Esok nak pakai baju warna apa ek.. 🤔 Tu belum masuk lagi warna tudung lagi.. 🤔🤔Alahai.. #DalamDilema sungguh aku macam ni..

Eh!Dah kenapa aku kali ni..? Lima tahun dulu takde nak fikir pasal warna baju apa yang nak dipakai pun.. 🤔🤔🤔 Hadoii..


Lagi satu..
Aku dah terlalu biasa buat tanda ✔ ni je.. Tanda ❌ ni tak biasa malah jarang guna. Aku harap esok sempena #PRU2018 tak salah guna tandalah hendakNYA.. 😦


Satu lagi..
Kepada kawan-kawan lama yang mungkin akan terserempak dengan aku di pusat mengundi esok, jangan tegur mengata aku dah gemuk pulak. Aku sedar aku dah tak #PerasanSlim la ni tapi jangan kata aku gemuk.. aku takut aku ter❌ muka kau nanti..😜


StatusHati: Berdebar-debar aku rasa..


1 comment:

Abam Kie said...

teruja nak mengundi sampai x leh tdo sampai ke subuh. huhuhu..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...