Followers Remaja Purba

Monday, May 29, 2017

Hari Kedua Ramadhan 1438H


Keadaan aku sejak kelmarin..
Aku masih mampu berjalan walau jalanku tak tegak seperti biasa. Kesakitan yang aku alami pada bahagian pinggang kananku memberi kesan yang bukan sedikit aku rasa. Namun, andai nak dibandingkan dengan mereka yang jauh lebih teruk keadaannya, aku sangat bersyukur aku tidak seperti mereka. Tak terjangkau dek fikiran andai aku.. Nauzubillah.. jauhkanlah hendakNYA. 


Hari kedua berpuasa..
Aku hanya mampu berbaring tanpa dapat berbuat apa-apa. Tak sanggup nak memaksa diri melakukan rutin harian. Chef Hubby yang balik sekejap hantar lauk untuk kami berbuka. Aku cuma mampu melakukan rutin harian yang ringan, itupun dibantu oleh anak-anak..


Hari ini..
Alhamdulillah.. agak berkurangan rasa sakit ni. Kugagahkan juga menghadapi rutin harian di tempat kerja. Terasa kurang sikit bebanku sebab cuti sekolah pertengahan dah bermula. Moga aku kuat dan seterusnya tidak menyusahkan orang lain.



StatusHati: Hanya semangat yang kuat menemani diri..



7 comments:

  1. inshaallah semoga dipermudahkan

    ReplyDelete
  2. Moga tabah dan sabar hadapi dugaanNya. In Shaa Allah besar rewardNya dalam Ramadhan ini. Get well soon ye. :)

    ReplyDelete
  3. SALAM RAMADAN AI..MOGA SGRA PULIH CARILAH UBT YGSERASI DGN TUBUH.

    ReplyDelete
  4. semoga semua urusan u dip'mudahkn. get well soon..!

    ReplyDelete
  5. Assalam, ape kabar Aiza, sihat ke? Selamat Berpuasa, smoga diberikan kesihatan yg baik sepanjang bulan Ramadhan utk kite beribadah... take care dear...

    ReplyDelete
  6. Allah beri kesakitan untuk menyucikan dosa2 kita.
    Semoga diberi kesembuhan dan keafiatan.
    Selamat berpuasa.

    ReplyDelete
  7. Alolo..cian dia..bw slps berbuka๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...