Followers Remaja Purba

Saturday, November 12, 2016

Syukur banyak-banyak!


Kita dianjurkan dalam Islam ---> Muhasabah Diri..

Sebelum tidur cuba fikir berapa banyak sumbangan aku kepada isteri aku?
Isteri pula cuba fikir berapa banyak yang aku bahaskan suami aku hari ni?
Bukan bahan tapi dibahaskan. Setiap hujah tak diterima dengan semudah itu. Ada je jawapan dia.. sebab hobi orang perempuan di rumah suka berceramah walau takde tajuk.
#SyamsulDebat

Orang lelaki bila dekat luar kemain lagi. Terus jadi Transformers - berubah bila dapat jumpa kawan. Hidup nyawa dia! Tapi bila sampai dekat rumah tetiba koma. Bukan noktah.. noktah tu mati terus tapi dia koma!
KUOTA PERKATAAN DAH HABIS bila dekat rumah! 😎😎😎


Allah S.W.T yang telah tentukan pasangan kita dari kalangan jenis kita sendiri. DIA juga yang beri kesempurnaan kepada kita yang tak sempurna..


StatusHati: Apa yang ada bersyukurlah! Syukur banyak-banyak..


5 comments:

Suria Lekatlekit said...

suami saya jenis yang balik rumah ada je cerita dia nak share sampai saya cakap.. try tulis satu diari yang tulis semua peristiwa setiap hari.maybe boleh jadi novel.. sebab setiap hari ada je cerita dia...

Nor Azimah said...

Syukur je, kebetulan nama mytoklaki pun shukor, so syukur jelah.

ewanthology said...

Sabor je la.

Pha Is said...

hahaha.. nkbuat macam mana.. quota perkataan kami dalam masa sehari x banyak.. quota isteri je ramai sikit.. eh.. hahahaha

aRz MoHa said...

ada pro dan con...terima sebaiknya insyaallah...dan pelan-pelan titpkan doa mudah-mudahan menajdi terbaik untuk kita

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...