Followers Remaja Purba

Friday, November 4, 2016

Dah jadi macam ni masih lagi nak nafikan..?


Bila orang cakap dah tinggal rangka tak percaya..
Dah jadi macam ni masih lagi nak nafikan..?
Tulang je takde isi.. jalan pun melayang ditiup angin..
😭😭😭😭😭
#SerikSekejap..
#LupakanSekejapPerasanSlim..
#SekarangMakanPunAdaSkuadPemantau..


Tu belum tengok tulang rusuk.. boleh nangis beb..



 
StatusHati: Alhamdulillah aku semakin beransur baik dari kejadian minggu lepas..


11 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik pernah kurus 3 tahun lepas. Bila tengok semula gambar waktu kurus tu, memang nampak cengkung sangat. Masa tu ramai yang tegur sebab nampak tua dari usia (memang dah tua pun). Kakcik tak berdiet, rupa-rupanya kena hyperthyroid...

norhidana miswan said...

jgn lupe mkn ubat n rehat akak...

dorsett pink said...

memang orang nampak kita kurus, tapi kita rasa kite gemuk.hehe

Mar Mansor said...

makan banyak-banyak ye..moga cepat sihat

idzwa kamaruddin said...

DIET nak kene sihat jugak kak..jaga diri ye.

Sue Bee said...

Moga cepat sembuh

Nizam.Ariff said...

Aku kena mcm Kakcik Nur tu...tahun lps...

Lea Azleeya said...

Uiss kenapa ni?? X sihat ke?? Lea doakan cepat sembuh ye.. :)

Lea singgah sini n follow.. :)

Adam said...

Cuba kita pergi ke Somalia.
Baru kita tau siapa yg lebih kurus.

Kita di. Sini tak makan 1 hari dah berungut lapar.
Mereka tak makan 3 hari masih kenyang.

U put a good issue here. Love it.

ewanthology said...

adduhhh..kurus sangat pun merisaukan jugak kan

Dr Singa said...

take care awak

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...