Followers Remaja Purba

Saturday, October 13, 2012

Nak buat apa sebenarnya ni..


  • Dah lebih sejam aku hadap skrin lappy ni..
  • Sindrom taip padam.. taip padam menguasai jemari..
  • Nak layan astro dah Adik dah conquer remote..
  • Nak masak awal lagi..
  • Nak baring-baring takut terlajak nak amik dak Kakak balik kelas Iqraq kat sekolah..
  • Nak baca novel mood ke gaung..
  • Nak makan perut dah kenyang ---> takut berat naik lagi..
  • Nak kemas rumah.. aku pandang kiri.. aku pandang kanan ---> dah macam nak jampi serapah pulak..
  • Nak ajak dak Nuha main, dia tidur..
  • Nak keluar jalan-jalan hubby tak balik lagi..


psstt: aarrrggghhhhhh...


6 comments:

Kakcik Nur said...

Meh datang ke sini, tolong kakcik gosok pakaian.. Ada sebakul besar menunggu tu... :)

Kakzakie said...

Duduk diam-diam...
Kalau kakak baring sebelah Nuha bestnya:)

Mia Kassim said...

Salam singgah dan follow.....(^__^)

azieazah said...

Nampak gaya macam “buat Bodo” jer ni? hehehehe!

kay_are said...

tau2 je dh siap satu entri.. tahniah!! =P

pha is said...

janji siap jugak satu entry.. hehehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...