Followers Remaja Purba

Thursday, October 18, 2012

Cak.. uncle.. auntie..


 
  • Semalam bawa dak Nuha ke klinik ---> sebagai langkah berjaga-jaga takut sebelah malam suhu badan dia naik balik..
  • Petang semalam suhu badan dia pun dah turun, takdelah panas macam malam semalam..
  • Berat dak Nuha ---> 7.9kg.. Gen ikut babah dia bukan aku.. Aku tak gemuk tapi gebu..
  • Percayalah, aku masih belum ajar dak Nuha makan.. Ni kali kedua Doctor Ariff pesan ajar anak makan.. Ok doctor.. kali ni confirm saya akan ajar.. agak-agak makin gebu dan montel tak dak Nuha bila dia dah pandai makan nanti..?
  • Malam tadi lena sampai ke pagi dak Nuha tidur tak meragam.. sebab malam sebelumnya dia tak cukup tidur, ni kira qadak tidurler ni.. sekali dengan aku tidur tak sedarkan diri..
  • Pagi tadi, dia merengek menangis.. sebak pulak aku tengok dia.. seolah-olah 'Ibu.. janganlah tinggalkan saya..'

Bekalan ubat untuk dak Nuha.. percayalah.. aku tak bagi pun kat dia..





psstt: Alhamdulillah.. semalam semuanya berjalan dengan lancar..




13 comments:

Kakcik Nur said...

Semoga Dak Nuha kembali sihat sepenuhnya. Amin.

Anum said...

semoga cepat sembuh

TiranaAduka said...

salam...
Tirana Aduka moga cepat sembuh dan pulih seprti sedia kala amin....

Terima kasih sudi lapangkan masa di blog pician TiranaAduka....

salam kenal....
maaf saya blogger baru....

Kakzakie said...

Biarlah dia montel kakak suka. Biasa kalau dah besar akan susut juga ai jgn risau, tengoklah abang dan kakak dia kan...

Rai Ourkizuna said...

semoga dak nuha cepat sembuh...

kay_are said...

ajar makan pun belum? terbukti sudah malas kat situ.. =P

Kazman / Sue said...

musim hujan yg tak menentu ni memang sering kesihatan anak2x terganggu... semoga cepat sembuh yee... aminnn

:: Mrs.Eady :: said...

alhamdulillah ~

ayin mm said...

musim demam skrg ni. insyaAllah dia cepat sembuh nanti :)

Munnafendy said...

akak...sy klau pg klinik pun haram xsentuh ubat yg dibagi....nape ntah..

skrg nk mkn acid folic yg cinonet tu pun bercinta 10menet... :p

Kesuma Angsana said...

moga semuanyer ok ye

cerita best said...

cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

pha is said...

smoga cpat dak nuha belajar makan.. heehe

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...