Followers Remaja Purba

Monday, September 17, 2012

Putrajaya memanggil-manggil..


Sabtu (8 pm)
  • Menghadiri kenduri kahwin member office di Pusat Komuniti Sri Petaling
 
Menu: Nasi beriani.. kambing wajib ada...

dak Nuha tak cukup tidur.. ni time aku tengah makan..
 
 
Selesai di situ, kitorang meneruskan perjalanan ke Putrajaya ---> rumah blogger Makchaq..


Layanan dari Makchaq sekeluarga memang best.. seronok.. lagi-lagi dorang suka melayana dak Nuha.. Kebetulan hanya dak Nuha je yang kami bawa.. dak Kakak dengan dak Adik kami tinggalkan sekejap kat rumah MIL..

Hampir lewat malam baru kami balik.. itupun sebab kami nak tunggu Pakchaq sampai dari Utara.. Walaupun Pakchaq kepenatan tapi masih sudi meluangkan masa melayan kami..


Taraaa.. telah bertukar sepersalinan pakaian..
Terima kasih pada Makchaq, ni kira pakej dari Makchaq sebab kami ke sana sehelai sepinggang..
 

Ni pagi Ahad.. penat betul dorang berdua ni.. macam pikul batu-bata babah dorang cakap..

Aku tengok dia ni pun jadik geram..




psstt: Kalau tak memikirkan kenduri kat rumah MIL, rasa tak nak balik pun ada malam tu..

psstt lagi: Salam takziah buat k.Yanz dan keluarga atas kehilangan suami pada pagi semalam (16092012).. Moga arwah ditempatkan dikalangan mereka yang beriman.. kuat semangat dan sabar banyak-banyak..

last psstt: 3 hari tak balik rumah.. ntah apa cerita agaknya..


7 comments:

yoon da-hyun said...

alahai ~~
so soo soooooooo
CUTE !!
geram aih nak cubit :)

kakcik said...

Awat tak habaq nak pergi rumah makchaq.. Boleh juga kakcik joint venture... Hehehe

makchaq said...

Terima kasih sudi datang rumah makchaq..
Sori hidang makanan beli je.... Tak de pakar masak kami ni..
Geram tengok gambar Nuha.. Kadijah kata rasa nak makan2 kaki dia..

azieazah said...

Ohhh dah ke rumah blogger MakChaq...! Bestnya....!

kay_are said...

makin ari makin comel dak nuha tu.. geram! ^__^

Rai Ourkizuna said...

ololo dak nuha ni..posing mautt...

ct rahani said...

makin tembam la nuha.. comel! geram tgk.. :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...