Followers Remaja Purba

Wednesday, September 5, 2012

Apakah kegunaannya?

 
  


 
 
 
 
psstt: Sekiranya semua berjalan seperti yang dirancang, ini salah satu hidangan hari Ahad ni nanti..
 
 

13 comments:

Aziela said...

Rasanya ini periuk kera kan? Nak buat ketupat periuk kera ekk..? Akak x pernah makan, teringin nak rasa.

kakcik said...

Nak buat ketupat periuk kera ya? :)

DekNie said...

sekali tgk, deknie igt cengkerang siput...hahahha..sekali, periuk kera...hehhe

Tinta Lana said...

Salam kak ai.

Periuk kera kan lau tak silap saya. Buat ketupat guna ni ea nanti? huhuhh..best giler,hahaha.

Tak pernah merasa, pegang periuk kera pun tak pernah..periuk banyak le,keh3.

Nanti siap semua,tiba harinya kak, share gambar eh..kalau leh..heh3 >_<

Kakzakie said...

Untunglah siapa yg dapat merasa. Kakak tengok dan tunggu ajelah gambar yg pasti ramai teman akan paparkan.

makchaq said...

Makchaq dah masak yang ai bagi tu..
lupa pulak nak ambik gambaq yg dah siap.. teruja sangat, terus makan.. dah habis pun...

Kesuma Angsana said...

mesti best ni!

QueeN TerataI said...

salah satu hidangan? hehehe... xtau pun periuk kera ni boleh mkn.. adeh.. hehehe

ummu said...

Assalamualaikum Ai,
sedapnya..saya pernah makan dulu masa kerja di Muadzam.Beras diletakkan dalam periuk kera.

aizamia3 said...

periuk kera tu dah betul..

DAN

bukan nak buat ketupat.. TAPI..

nak buat PULUT periuk kera.. ;)

IntaNBerliaN said...

apa ni yer.. xpnh tgk lak...

sal ya said...

apa ni? mesti sedap hasilnya nanti.

kay_are said...

tengok2 komen atas.. periuk kera?? periuk kera boleh makan ke? taktau pulak.. =_=

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...