Followers Remaja Purba

Sunday, September 23, 2012

Bye bye Nuha..


Gigih aku cuba menyiapkan entry ni sebelum aku dilanda kesibukan sepanjang hari..
  • Syukur hubby selamat sampai dari outstation malam tadi.. Jangan kata dak Kakak, dak Adik, dak Nuha.. aku pun jadik teruja sebab hampir seminggu kami tak dapat gedik manja..
  • Memandangkan pagi ni sukaneka dak Adik, hubby sanggup bawak kami keluar malam tadi semata-mata nak belikan dak Adik kasut bagi menggantikan kasut yang telah uzur sebelum ni ---> pembakar semangat untuk dak Adik..
  • dak Kakak akan kujadikan teman sepanjang sukaneka dak Adik..
  • dak Nuha akan kutinggalkan di bawah jagaan babah dia..
  • All the best untuk dak Adik..


psstt: Malam ni genap 5 bulan usia dak Nuha ---> dari malam semalam dak Nuha berak-berak.. orang tua-tua cakap 'nak beralih bulan'.. betullah tu.. sebab warna ehem dia lain dari biasa.. Kesian jugak kat dak Nuha.. tak puas tidur pun ye.. meragam usah cakapler. Moga perkembangan dia hari ni lebih baik dari semalam..

psstt lagi: Hubby sedang berusaha mendapatkan sesuatu yang besar untuk kami sekeluarga..

last psstt: psstt.. psstt.. hubby cakap aku dah kurus <--- kembang kempis kempus hidung aku bila kena puji cenggitu.. tu baru seminggu tak jumpa..



7 comments:

kakcik said...

Semoga jadual yang padat itu akan berjalan sebagaimana yang dirancang. InsyaAllah. :)

TiranaAduka said...

dah5 bulan harap semuanya ok ok je ye sis

Asyifa Mustaffa said...

bzy sungguh nie...

Mohd Lokman Bin Ramli said...

saya selalu masuk sini, tapi tak tahu nak commment apa.. ^_^.

the malay male said...

Hubby puji ada makna tu.. Huhu

kay_are said...

baru seminggu dah puji kurus.. kalau sebulan ntah cane pulak ye

Hidayah said...

ekekekeke.....suka i bab dah kurus2 nih..
ahaks...

(kalau la dayah pun dpt pujian sebegitu..)

kihkih..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...