Followers Remaja Purba

Wednesday, September 19, 2012

Berhati-hati dalam memilih kawan..


Pada header blog kakcikseroja:
Pesan suami kakcik : 'kalau seseorang itu boleh memburukkan orang lain di hadapan awak, janganlah awak hairan bila di belakang awak, dia memburukkan awak pula.."


Nampak luaran baik tapi tak sangka kau ni jenis cepat menyampaikan.. Dalam berhati-hati tu terkena jugak aku rupanya..



psstt: Pengajaran jugak bagi aku ---> kalau aku tak sedar lepas ni tak tahulah nak kata apa..

last psstt: Aku nak buat macam yang sorang tu lah.. Kau kau.. Aku aku.. Biar lantak orang nak kata apa.. janji aku tak sakit hati tak pecah dada dok menahan rasa..



16 comments:

kakcik said...

Kakcik kena ingat selalu pesanan suami kakcik itu, sebab kadang2 terkena juga. :(

Kakzakie said...

Cantik dah pesanan suami kakcik tu. Tapi dalam berhati-hati kadang terkena juga..

-gedek! said...

Pssttt... kadang2 uncle pon burok kan orang... haha!

Rosniena said...

susah nak explain sbb perkara ni unpredictable..senang citer org yg kita percaya sgt selalu makan kita balik.

Anum said...

always carefull

makchaq said...

Walau selalu orang pesan, tapi boleh terkena juga kan..


IntaNBerliaN said...

xsk bila org mngata blakang kan.. sabo je la..

:: Mrs.Eady :: said...

dah pernah terkena!

Rai Ourkizuna said...

ramai yang jenis bermuka muka ni.. kena hati2 kan kak..

QueeN TerataI said...

kdg2 org yg paling rapat dan dekat dgn kita tula yg selalu dok kenakan kita kak.. sabar eh...

bukankosong said...

jgn jadi cam dia sudahlaaa

LiYa HaNiF :: said...

betul tu kadang2 kita dah rasa dah terlebih berhati2 dah.. lastly terkena gak...

Kesuma Angsana said...

Dalam berhati2 tu terkena juga selalu

Zul Fattah said...

ulamak pernah menyebut:

Salah orang kita tutup, baik kita, kita sembunyikan.

kay_are said...

wat tak reti je r ngan orang camtu.. jangan dilayan sangat

TiranaAduka said...

ketika ketawa ramai kawan..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...