Followers Remaja Purba

Thursday, September 13, 2012

Cuti Sakit.. Cuti Kecemasan..



Semalam aku cuti kecemasan disebabkan hubby kurang sihat ---> sejak Isnin hubby cuti sakit sebenarnya.. Hari ni pun hubby nak sambung cuti sakit lagi..

Dari membahayakan keselamatan diri biarlah hubby berehat kat rumah walaupun sebenarnya tak jugak nak dapat rehat ---> dak Nuha asyik nak gedik manja kat hubby.. Takpelah bang.. sesekali anak-anak nak bermanja, bukan selalu dapat jumpa pun..

Aku..?
Rutin harian kembali seperti biasa..



psstt: dak Nuha sekarang nak tidur meniarap.. merengek menangis kalau ubah balik posisi tidurnya..


11 comments:

kakcik said...

Semoga segera pulih sepenuhnya. Penat memasak kot. :)

Fitri Senin said...

cuaca ni tak menentu...
take care okay

makchaq said...

Siannye En Lan..
Kalau sakit mata lama jugak nak baik.. mintak2 hujung minggu ni dah ok la...

Kakzakie said...

En hubby tu penat catering. Kesian kena urutlah mungkin demam urat.

Nuha semakin cerdik kan. Tak puas-puas tengok gambar dia.

MAY said...

semoge cepat sihat..jgn lupe mkn ubat..

:: Mrs.Eady :: said...

semoga suami cepat sembuh ye..

Anum said...

get well soon

Tinta Lana said...

Akak..dari isnin..lama juga tu..

Hikmah tu..dapat anak2 beramah mesra ngan bapaknya..

Beramah mesra?dah macam ayat pemimpin turun pdg pi jumpa rakyat,kah3

Knor said...

semoga cepat baiknya.

IntaNBerliaN said...

moga hubby awk cpt sembuh..

azieazah said...

Bila sihat, diduga dengan sakit.
Bila gumbira diduga dengan duka.

apapun semoga segera semboh dan cergas.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...