Followers Remaja Purba

Monday, August 3, 2020

Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran #ChefHubby


DAY 128 (23 Julai 2020 - Khamis)

Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran buat my 'baby we' #ChefHubby Lan Abu.. 🎊🎉🎊

"Semoga dikurniakan kesihatan yang baik dalam menjalani rutin harian, dilapangkan dari kesulitan dan dilimpahkan rezeki yang berkat serta berpanjangan. Moga Allah makbulkan setiap permintaan kita. Aamiin Ya Rabbal 'Alamiin.." 🤲🏻

Muka kena paksa bergambar..

Malamnya..
Meraikan bersama anak-anak.
Takde kek kita tukar sate kambing..

Terima kasih buat adik Husna #AnggunSurpriseDelivery yang sanggup melayan kerenah #MakBudak.a.ka. #RemajaPurba ni..

#KisahKita: Apa-apapun.. Surprise Menjadi.. 😍


DAY 129 (24 Julai 2020 - Jumaat)
Dak Adik telefon aku semata-mata..

'Ibu, nak coklat yang Babah dapat tu boleh tak?'
'Mintalah dari Babah sebab tu Babab punya'.
'Alah ibu..'
'Adik cakaplah adik nak coklat tu, nanti Babah mesti bagi'.

Petang, aku balik kerja.. tengok tinggal 'rangka' je bouquet of coklat tu. Coklatnya telah selamat diagihkan deme tiga beradik.


DAY 130 (25 Julai 2020 -  Sabtu)
Bawa dak Nuha ke klinik disebabkan pagi semalam dia terjatuh di luar kawasan sekolah hingga menyebabkan gigi hadapannya sedikit bermasalah. Waktu dia telefon aku sambil menangis teruk, berderau darah aku dibuatnya.

Alhamdulillah.. Takde apa yang teruk dan merisaukan cuma kena berhati-hati jelah lepas ni. 


DAY 131 (26 Julai 2020 - Ahad)
Melawat myMIL yang sebelum ni tak sihat. Kalau balik rumah MIL mesti kami akan masak. Seakan rutin, mesti akan masak.

Alhamdulillah, beliau sihat dan biasalah orang tua, boleh berjalan tapi tak sekuat dulu. Sempatlah meraikan birthday en. Hubby dan mySIL selang sehari tarikh lahir deme.


#KisahKita: Banyak kisah yang tertinggal.

3 comments:

#JMBELOG said...

Semoga dipermudahkan segala urusan hendak-Nya.
Aamiin

Warisan Petani said...

Hb chef Lan Abu

Amie said...

Happy belated birthday Chef Lan Abu.
Moga sentiasa gembira bersama yang tersayang.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...