Followers Remaja Purba

Monday, August 17, 2020

DAY 144 - 146 Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD) Secara Pentadbiran (Temco), Perlis


DAY 144 (08 Ogos 2020 - Sabtu)
Perlis menguatkuasakan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD) Secara Pentadbiran (Temco) di Kuala Sanglang, Mukim Sanglang sehingga 9 September 2020. Maklumat dari SINI..


DAY 145 (09 Ogos 2020 - Ahad)
Awalnya dak Kakak mengadu ibu jari akinya sakit tapi dia masih boleh tahan. Tak nak susahkan ibu kena bawa ke klinik.. 😭 Kakak memang macam ni, makin memahami keadaan ibunya.. 😣


DAY 146 (10 Ogos 2020 - Isnin)
Aku bawa dak Kakak mendapatkan rawatan di klinik kerana ibu jari kakinya makin membengkak + bernanah. Ini mesti kes salah cara potong kuku, sebelum ini tak pernah lagi terjadi. Hailaa anak, buat perut ibu terasa ngilu je. Jadi, dapatlah dua hari cuti sakit. Aku pun dapat tapi time slip jelah 😆

#KisahKita: Masih banyak lagi yang tertinggal..

3 comments:

Syaz Rahim said...

Semoga lekas sembuh cengkamnya

Diana Rashid said...

cemana sampai boleh bengkak dan bernanah tu? Dia potong dalam sangat ke apa?

A m m i said...

Masa ammi kecik dulu selalu aja jari kaki ammi bernanah sebab ammi suka nau gigit kuku kaki. Gila punya acrobatic kan.. Bila dh bernanah sakit tu mulalah nangis. Arwah ayah ammi ambik ubat cap kaki 3 yg botol merah tu... Dia titiskan je guna kapas. Sok pagi dah sihattt

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...