Followers Remaja Purba

Tuesday, December 20, 2016

Sila keluarkan nama sendiri


Kisah asal di SINI..
Kesan jatuh pengsan Ahad minggu lepas masih jelas kelihatan. Tu belum lagi lidah yang cedera masih belum pulih.. 😦😦 Keadaan aku? Tak boleh tertekan tapi tekan keyboard ok boleh.. 😀


Sebahagian memori yang tertinggal..
Kesam lebam yang masih jelas kelihatan..
Dah macam sapu ubat kuning dekat mata rupanya..

Di Stroke & Neurology Ward..
Di katil inilah aku ditempatkan..

Doctor melihat bukti punca sebab aku pengsan..
Sesuatu yang bukan rahsia lagi..


Dalam pada itu..
Pada Hari Sabtu lepas berlangsungnya Kejohanan Ping Pong Terbuka Berpasukan Wanita Melayu/Muslimah Malaysia yang diadakan di Dewan Umno Bahagian, Kompleks UMNO Bahagian Kuala Selangor.

Pembukaan Kejohanan Ping Pong ketika itu..

Inilah pertandingan yang aku tak dapat main..


'Urusetia.. mohon keluarkan nama dia selagi dia masih dalam threatment hospital.'
'aiyakk.. ai lah urusetia tu.'
'Sila keluarkan nama sendiri.'
Aku kena keluarkan nama sendiri dari senarai nama pemain beb. En. Hubby sendiri tak izinkan. Kupujuk hati.. tunggulah kejohanan yang lain..


Itulah sebahagian kecil kenangan sepanjang minggu lepas. Seminggu beb aku cuti. Minggu ni..? Sambung lagi beb atas sebab kesihatan jugak.


StatusHati: Moga diberikan kesembuhan terbaik hendakNYA.



5 comments:

Amanda Suria said...

Tunggu betul sihat dah ok baru join balik..semua ni untuk kebaikkan u jugak

PeRdU cINta said...

Tak apalah...rehat dulu sampai betul2 pulih...

Nor Azimah said...

Hihi..kena keluarkan nama sendiri ye.

norhidana miswan said...

lupekan semua tuh bt masa nih kak... pastikan bdn akak btl2 sihat...

kalau dh sihat nnti akak nk panjat gunung everest pun hubby akak bg kot

Farrah MF said...

Semoga dikurniakan kesembuhan sepenuhnya. Speedy recovery :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...