Followers Remaja Purba

Wednesday, January 2, 2013

Selamat Kembali ke Sekolah..


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat pembaca blogku..
Moga korang semua berada dalam keadaan sihat dan gembira..

Apa cerita korang sepanjang hari ni..?
Aku ---> bersama hubby menguruskan hari pertama persekolahan dak Kakak dengan dak Adik..

Anak meragam di hari pertama persekolahan..?
Dak Kakak.. rileks je.. maklumler tahun ni dia dah masuk darjah 3.. paling menarik.. Pengawas di sekolah agama ---> tahniah kakak..

Dak Adik.. muka cuak dan macam nak nangis sebab dia tak tahu yang dia kena tukar sekolah walhal bukan aku tak pernah bagitau..

Sepanjang minggu ni aku dan hubby akan bercuti rehat menguruskan keperluan anak-anak..

Apa-apapun moga semuanya berjalan dengan lancar hendakNYA.. amin..


psstt: Hari ni chef hubby takmo masak.. tapi hubby ajar nak masak apa.. aku..? ikutkan je..

psstt lagi: Yang kat office tu.. sabar ye.. minggu depan aku lapor diri..

last psstt: Entry kali ni takde cerita pasal dak Nuha kan..??


14 comments:

Munnafendy said...

chef hubby??? heavennya! haha

Kakcik Nur said...

Dak Nuha lambat lagi nak ke sekolah.. :)

QueeN TerataI said...

selamat kembali ke sekolah buat dak kakak dan adik.. dak nuha xde sbb dak nuha x sekolah lg...

hari ni Ammar pun ke sekolah juga.. ;)

faraherda.razalan said...

Selamat tahun baru! Wahh! Cuti panjang...syok!

the malay male said...

lama cuti ye

Kakzakie said...

Kalau Nuha ikut ke sekolah dia mesti hairan ramai kakak dan abang - masing-masing berbaju baru..

Daddy Ziyyad said...

seminggu pertama buka sekolah ni, mmg parents pasti sibuk kan...nak nak yg anak baru masuk darjah satu tu hihihi

bujal X said...

saya punya turn lambat lagi dalam hal nak menguruskan anak sekolah~he~~

pha is said...

pergh.. dak kakak dah jadi pengawas... tahniah...

intanfirdaus247 said...

syoknya bercuti..saya baru sampai dr kedah semalam

kay_are said...

dak adik tu pun dah start sekolah ke? ingatkan kecik sangat lagi.. dah sekolah rupe nye.. ape pun semoga sume berjalan lancar ye..

Zul Fattah said...

salam kak..
memang lumrah hidup suami isteri, kena saling bantu membantu.. tak tahu la sy mcam mana nanti, bila ada isteri, ada anak.. mesti mcam ni jugak..

Kesuma Angsana said...

kita juga yng lelah bila bukak sekolah hehehe

Hidayah said...

selamatkembalikesekolah = selamat sebok ibu bapa..

hehe..

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...