Followers Remaja Purba

Thursday, January 17, 2013

Sayang Korang.. Rindu Korang..


Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua,

Untuk makluman buat masa ni, mak budak akan sibuk menguruskan keadaan semasa..
Hati memberontak nak buat sesi jelajah ke teratak kengkawan tapi apakan daya..
Sedih + serba salah dibuatnya..
Harap kengkawan semua tak lupakan teratak mak budak ni ye..
Terima kasih pada semua kerana masih sudi dan sudi singgah ke teratak mak budak ni..


psstt: Bagi masa pada mak budak untuk jenguk ke teratak kengkawan ye. ;)

psstt lagi: Hanya berpindah Bahagian dalam Jabatan yang sama.. --> bos dan anak buah je yang bertukar..

last psstt: Moga segalanya berjalan dengan lancar dan tenanglah hendakNYA..



10 comments:

Anum said...

syg kamu jugak

:: Mrs.Eady :: said...

tak lupa tak lupa... :)

makchaq said...

Kat mak budak kadang2 terlupa , tapi kat dak Nuha.. sentiasa dalam ingatan..

Elok la tukar2.. boring kalau lama2buat kerja yg sama..

❤Kamsiah❤ said...

ada masa nanti datang le hehe

Tinta Lana said...

Salam..

InsyaALLAH saya tak lupa.. takpa kak, ambil masa..sya pun ambil masa juga skrg ni nak jenguk kwn2 blogger,huhuhu

ct rahani said...

gud luck sis.. :)

Kakzakie said...

Samalah kakak dgn makchaq kat mak budak kekadng lupa tapi dgn Nuha tu mana boleh lupa jadi kenalah masuk sini walau kadang tak ada pun muka Nuha ditepek sebagai penyeri...

intanfirdaus247 said...

xpa, settle kan apa yg patut dulu..sayang kamu dan rindu kamu juga..kekeke

yusnzie said...

ala maz, pindah x jauh pun kan sebelah jer hehehehe....

azieazah said...

All the best! Nanti boh la gambar work station baru.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...