Followers Remaja Purba

Thursday, September 10, 2009

PPUM

10 SEPTEMBER 2009 (Khamis)


PAGI:
Aku risau balutan atas peha ammar dah mula basah dan terbuka sikit. Lepas hantar kakak, aku dan hubby bawa ammar ke PPUM.

Kitorang terus pergi dekat Unit Cucian Luka, Menara Utama without appointment sebab risau takut ada jangkitan. Dr. Margaret takde so staff nurse kat situ yang tukarkan cuma tukar balutan je barulah aku dapat tengok keadaan peha ammar macam mana. Dalam kepala ni aku bayangkan doc ambil dalam bentuk 4 segi tapi rupa-rupanya dekat antara pelipat peha ammar, kiri dan kanan berjahit. Masa nak tukar balutan tu pun ammar meraung-raung takut, macam manalah minggu depan agaknya, mesti lagi kuat rontaan dia.

Lepas dah settle, aku minta hubby hantar ammar ke umah pengasuh.


Kat Rumah:
Balik kerja, ammar merengek-rengek nak dukung.je.. ammar merengek2 mintak didukung tapi nasib baik malam nak tidur dia dah tak meragam sangat, dapatlah tidur lama sikit.

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...