Followers Remaja Purba

Monday, August 19, 2019

Penghuni Tetap


Alhamdulillah..
Akhirnya selesai urusan berkaitan adik aku di kampung dan secara rasminya akan menjadi penghuni tetap bersama family kecik aku di sini.

Bermula hari ini 19 Ogos 2019 (Isnin), adik aku akan memulakan tugas di tempat baru. Suasana baru, rakan kerja baru, tugasan baru... dipendekkan cerita semua barulah di tanah jajahan barunya sama seperti keadaan aku di SINI hampir empat bulan yang lepas. 

Moga rutin terkini adik aku dipermudahkanNYA. Begitu juga dengan dak Kakak, dak Adik dan dak Nuha yang memulakan kembali rutin persekolahan mereka hari ini. Kembali untuk bersedia berhadapan dengan peperiksaan sebenar nanti.

StatusHati: ...

4 comments:

  1. Semoga dipermudahkan urusan sehariannya

    ReplyDelete
  2. adik akak pempuan ke laki kak? dh tak ingat dh... makin seronok la family akak... makin ramai

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan urusan sehariannya.. Aamiin..

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan semuanya...ameen

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...