Followers Remaja Purba

Friday, August 16, 2019

Kalau boleh satu kampung nak dibawanya


Itik salai (buat rendang pasti sedap kan #ChefHubby)
Buah kelapa (pun amik 🤔)
Nangka (kat kebun banyak lagi)
Buah mangga (besar ya amat)
Dodol homemade (puas makan dodol cair 👍)
Rendang maman (sejuk bekukan 😎)
Itu belum lagi bawa #AbangHandsome balik.. 😁😉
Apalagi ek.. 🤔🤔 Cukuplah dulu.
Itupun sendat kereta dibuatnya. Next time kita amik lagi.


Bak kata en. Hubby..
'Kalau boleh satu kampung nak dibawanya..' 🤣🤣



TAPI..
Semua itu adalah kenangan di Aidilfitri yang tertinggal.
#TakRetiPenat
#SelagiMasihAdaRaya

StatusHati: Malam ni nak balik kampung lagi.. yeeahhaa..

4 comments:

Suria Amanda said...

SA tengah giler minum air kelapa muda, selagi x dapat kelapa yang betul2 muda selagi tu tak puas hati.,..balik kampung kena marah..kelapa baru nak membesar dah mintak..merajuk ngan mak lang balik seremban semula..cari kat tepi2 jalan orang jual..mahal pun mahal la...

Zaza Abdul Latif said...

Kampung nak dibawak baliknya!! hahaha
i ingat kakak ipar i je ada perangai suka bawak balik sekampung.
mungkin perangai remaja2 purba seperti anda berdua memang mcm tu kot. Kalau boleh nak angkat rumah skali letak atas kereta bawak balik hahahahaha

norhidana said...

balik kampung mmg semua nk di bwk balik nya

Mrs. A said...

Kalau sedang musim memang semua nak hangkut balik termasuklah semut-semutnya sekali hahahaa...

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...