Followers Remaja Purba

Monday, July 8, 2019

Keinginan meluap-luap


Kebelakangan ni banyak perkara telah berlaku.

Ini nak mulakan perenggan pertama pun terasa macam nak jawab kertas soalan peperiksaan SPM. Terkebil-kebil mengadap di sini. Terasa terasing dalam duniaku sendiri.

Diam aku bukan bermakna melupakan. Sibuk aku menyukarkan keadaan. Bukan mudah untuk aku menyesuaikan diri dan bukan mudah untuk kau memahami.

Keinginan untuk mencoretkan kenangan di sini meluap-luap namun ada je halangan terbentang. Maafkan aku andai coretanku semakin berkurangan. Inipun terkial-kial untuk satu entry.

StatusHati: Sakit pinggang berulang kembali..

5 comments:

norhidana said...

kerja tempat baru kak, takpe... banyak yg perlu di betulkan, di fahami dulu...

sakit jgn buat main, sila jumpa doktor kak

Siti Awadah said...

assalamualaikum... 1st time datang sini. Done follow.. jemput singgah blog sis dan followback ya.. terima kasih :)

insan marhaen said...

saya yang dah tak bekerja dah ni pun tak tahu nak tulis apa sebab dah tidak ada akviti yang bukan biasa-biasa dah. asyik menghadap rutin yang sama...

Ibu Lala said...

sakit pinggang tu nape. take a gud rest ye.

adianiez AIDA said...

moga dpermudahkan semua nyer ye :)

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...