Followers Remaja Purba

Sunday, December 16, 2018

Tahniah Vietnam untuk Piala AFF Suzuki 2018


Keputusan penuh yang semua sudah ketahui. Ulang tayang banyak mana pun tetap itulah jawapannya.


Selesai sudah Final Piala AFF Suzuki 2018 di Hanoi, Vietnam.

Tahniah buat team Vietnam yang berjaya menjulang piala tersebut. Aku tak nak ulas apa-apa sebab waktu kejadian aku tidur bukan kerana aku keletihan tapi lena makan ubat.. 😥🤣

Paling win.. ketika anak cucu menantu di rumah myMIL menonton perlawanan Final AFF Suzuki 2018 malam tadi, aku lena di belakang dorang. 🤣🤣🤣 Sesekali terkejut tersedar tapi tak mampu nak celikkan mata sebab penangan ubat yang aku ambil.


Buat team Malaysia.. bertabahlah.. bukan tak biasa kalah kan. At least korang dah berusaha sejauh itu. Nak harapkan aku, stamina la ni nak lari sepusingan padang pun belum tentu larat apatah lagi nak main 90 minit perlawanan.


Buat penyokong pasukan Malaysia, bersabarlah.. Kalau mental tak kuat jangan tonton dari sepak mula, takdelah rasa stress menggila bila keputusan akhir diumumkan. Alah.. macamlah tak biasa kalah.


StatusHati: Ekor Harimau Sejati..



3 comments:

  1. tahniah buat semua lah ye..

    akak tak pandai tgk bola ni.

    ReplyDelete
  2. Tahnia kedua2 buah negara unggul di arena Bola Sepak..Malaysia sudah buat yg terbaik

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...