Followers Remaja Purba

Friday, December 28, 2018

Cik Cinderella dan Encik Tengku.. Sebenarnya..



'Sebenarnya.. Sabar ni tak bererti kita kalah.
Sabar itu sendiri buat kita menang sebab apa..? Sebab kita berjaya menahan diri dari godaan syaitan yang sentiasa nakkan kita marah.'
Cik Cinderella & Encik Tengku.


Realitinya..
Aku bukan jenis seorang yang penyabar. Untuk mencapai tahap 'sabar' itu, aku perlukan masa untuk pulih. Lagi bertambah parah kalau manusia yang punya angkara itu jenis telunjuk dia je yang betul.


Aku tak suka nak luah aura negatif dalam blog MakBudak ni walau pernah cuba di SINI.. Nampak tak.. walau aku marah tapi sebaik mungkin aku tapis sebab macam aku kata tadi - tak nak ada aura negatif dalam ni.


StatusHati: Terus jatuh hukum tanpa dibicarakan 🤔 ??


No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...