Followers Remaja Purba

Saturday, December 29, 2018

Sentuhan Ekin Wedding Planner



SEBELUM..

Sebenarnya aku lebih kepada menemani, membantu pun hanya pada barangan yang ringan. Sedia maklum keadaan diri, jadi tak usah nak berangan nak sibukkan diri mengangkat berat apatah lagi nak memenatkan badan. Jadi, rileks dan santai sambil melihat team mySIL menyiapkan pelamin pilihan.






Hasil air tangan mySIL and her Team minggu lepas.. Aku tolong buat kacau je..😁
Perkhidmatan dan koleksi mySIL boleh dapatkan di SINI..


Tu dia..





Hujung sana aku dan anak buah aku buat.. banggalah sikit.. 🤗


Pelamin sebelum dan selepas..



SEMASA hari kejadian..

Pada awalnya ada sedikit masalah semasa majlis tersebut tetapi bukan melibatkan pihak mySIL and her team. Namun, Alhamdulillah.. Majlis tetap berjalan dengan baik. Syukur kepadaNYA.


En. Hubby turut membantu di belakang tabir, begitu juga dengan anak buah. Kenapa, mengapa biarlah menjadi sejarah..


Seperti 'Ayuh Bangkit Bersama'
Bekerjasama agar majlis berjalan dengan baik..


Photobooth..
psstt: bunga sebelah tu pun dikerjakan dek aku dengan anak buah.. ekekeke..


Selamat Pengantin Baru
Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.



SELEPAS..

Bila bab nak mengemas, alahai lagi senang rupanya. Cabut + tanggal + alih apa yang ada. Aku buat part yang senang - susun bunga ikut warna. Part lain aku tengok je, bukan tak nak tolong. Macam aku dah cakap tadi, mySIL and her team yang buat. Aku ni pengacau terhebat je..


Sekejap je siap bila professional team yang buat..


Majlis dah selesai baru sempat selfie..


Subhanallah.. cantik pemandangan di belakang aku..


Sebelum balik kita makan dulu..
Menu biasa je tapi akan jadi sedap bila makan waktu hujan lebat dan perut tengah lapar..



Kerang Bakar biasa je tapi Sup Kambing memang marvellous..


Selesai urusan di tempat kejadian, aku teruskan perjalanan berjumpa dengan dak Aliff yang dah makin bam bam sekarang. Makin tembam dia kak Suria Amanda.. opss.. jangan cakap dekat dia kita cerita dalam ni, mujur takde gambar dia.. hahaha.. Selesai urusan dengan beliau barulah balik rumah tapi sebelum tu kupaksa en. Hubby makan di Jalan 222, P.J. Sudahnya.. hingga pukul 3 pagi masih terkebil-kebil tak dapat tidur.. hehehe..

StatusHati: Hari ni Orientasi dak Nuha..

No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...