Followers Remaja Purba

Saturday, December 15, 2018

Final Piala AFF Suzuki 2018 di Hanoi, Vietnam


Malam ini kita akan dapat menyaksikan perlawanan yang mampu membangkitkan adrenalin kita. Pada Selasa lepas telah diadakan perlawanan di Stadium Bukit Jalil yang berakhir seri 2 - 2 di SINI

Moga dengan mulanya sepak mula malam ini berjaya membuahkan sesuatu yang amat bermakna dan berharga buat pasukan Malaysia seterusnya menggembirakan seluruh penyokong pasukan Malaysia.

Menang atau Kalah.. Malaysia tetap di hati.
Nak ada di mana lagi dah menetap dalam negara sendiri kenalah hargai. Siapa lagi kalau bukan warganegara sendiri.

Berjuanglah pemain Malaysia hingga ke titisan peluh terakhir. 'Ekor Harimau Sejati' sentiasa menemani.


Lagu Chant 'Ekor Harimau Sejati'


MakBudak suka lagu tu.. Balik kerja mesti pasang lagu tu waktu memandu hadap jalan sesak tengah highway. Teringin mengalahkan orang mengandung lagaknya. Sampai dah hafal rentak apa yang nak dibuat..  Adeh.. tepuk dahi kejap.. hahaha.. Takpelah.. sekurang-kurangnya kuranglah sikit rasa penat memandu dan lupakan sekejap hal lain.


Apa-apapun..
Kukuhkanlah benteng pertahanan Malaysia. Tajamkanlah bahagian penyerang Malaysia. Panjangkanlah kaki dan tangan penjaga gol Malaysia demi kemenangan penuh malam ini. Moga semuanya berjalan seperti yang dirancang dek jurulatih tanpa masuk campur juruletih..
#AkuTakSukaKalah
#PialaAFF2018


StatusHati: Dari zaman sekolah, aku tak suka kalah..


No comments:

Post a Comment

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...