Followers Remaja Purba

Friday, December 15, 2017

Takpe.. takpe.. tunggulah 2018 nanti..


Jumaat yang tenang..
Seperti tenangnya melihat air di tasik di tepian hutan..
Semakin tenang bila dapat merasa hidangan kari kambing..
Tak berganjak dari meja makan jawabnya..



#KariKambing air tangan #ChefHubby..



#PerasanSlim terpaksa dilempar ketepi..
Ditambah baik oleh en. Hubby yang tak mahu aku diet..
Semakin baik bila tekak dan perut aku bagi kerjasama sepenuhnya..


Takpe.. takpe.. tunggulah 2018..
Kita tengok makin mengembang ke atau kembali #PerasanSlim..



StatusHati: Mak Budak nak kurus kembali..


5 comments:

Yana MIB said...

tang mana kembang akak oii...makan je selagi berselera...klu sy kambing yg msk berkuah gini xminat sgt..yg panggang² tu haa mabeless :)

Warisan Petani said...

Sedapnye. Lawankan dengan roti canai.

Anis Azalea said...

Sedapnya kari kambing...

Acik Erna said...

Perasan slim tu acik pun ada aizamia...walaupun dah tua2 ni tak mau dah dia turun..naik mau pulak dia..hairan bin ajaib acik0

Mummydearie said...

I memang konpius sekarang ni tau. Kalau tengok gambar tak nampak 'kekembangannya' tapi masih lagi rasa kembang ^_^ Kalau gitu, I nak letak tahap I ni di mana? Bilalah I nak #perasanslim nih!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...