Followers Remaja Purba

Saturday, October 7, 2017

Personal Coaching


Petang tadi aku bersama dua orang lagi rakan menghadiri latihan ping pong. Belajar basic je dulu belum advance lagi. Belajar memahirkan diri bermain dengan skill yang betul bukan main-main macam yang biasa aku buat.


Sedikit teguran yang aku terima:
'Hari ni tak sebagus minggu lepas. Minggu lepas main ok, minggu ni tak berapa ok. Tapi takpe.. buat mana yang boleh.'

Ini merujuk keadaan aku.. kurang baik untuk bermain Spin Ball disebabkan keadaan pinggang aku. Main setakat yang boleh. Sedikit kecewa aku rasa.😦😦

Send video pada en. Hubby pun dapat komen yang  sama tapi lagi telus komennya takde nak jaga hati langsung.. kahkahkah..

#PersonalCoaching
#PingPong
#MakBudak a.k.a #RemajaPurba


StatusHati: Berdebar-debar nak tunggu minggu depan..


5 comments:

  1. MESTI PRAKTIS SELALU UTK LBH OK TU

    ReplyDelete
  2. pergh, siap ada coach.. mesti lepas ni lagi hebat la..

    ReplyDelete
  3. Komen untuk membina... bukan komen untuk mengkritik dengan tujuan untuk melemahkan semangat...

    ReplyDelete
  4. bw sini, lama x ke blog ni..

    wow.. aktiviti menyihatkan badan, bw x keluar peluh .. uwaaa

    x pa, komen penambahbaikan..jgn rasa down, praktis lagi.. caiyok22..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...