Followers Remaja Purba

Monday, August 28, 2017

'Naik saham Thanabalan lepas ni..'


Tahniah buat pasukan Bolasepak MALAYSIA di atas kerjasama yang diberikan. Awalnya mencemaskan tapi berakhir dengan kegembiraan. Malam ni nampaknya takdelah aku mimpi buruk. Kalau tak, naya lebam tulang kering #PenemanSepanjangHayat tak pasal-pasal kena sepak.. kihkihkih..

Tahniah #Thanabalan.. "Naik saham Thanabalan lepas ni.."
#Statusku di FB pada malam kejadian..




Reaksi Pemain Indonesia selepas perlawanan..
Cuma perlawanan malam tu tak sebagus perlawanan di SINI..


MENANG atau KALAH itu adat dalam perlawanan.

Pada mereka yang biasa terlibat dengan sukan pasti akan faham perasaan sedih bila kalah dalam sesuatu perlawanan. Nak pulak perlawanan tersebut antara perlawanan yang penting dalam penentu arah hala tuju pasukan tersebut.

Dulu..
Bila sesuatu perlawanan yang aku sertai membuahkan kemenangan, seronok usah cakaplah.. tapi bila kalah.. kecewa teramat dirasakan.

Sekarang..
Bila aku sertai sesuatu perlawanan tu, tak harap pun menang sebab tahu potensi diri dan tahap kemerosotan yang makin merudum. Kalau menang itu satu bonus.



 
Perbualan dengan en. Hubby..


en. Hubby: Ada rakam tak?
Aku: Tak.. takut kalau rakam, kalah pulak Pasukan Malaysia nanti.. kihkihkih...

Hahaha.. tahu dah.. kalau rakam pun bukan en. Hubby boleh menontonnya kerana kesibukan dalam rutin harian.



StatusHati:Hari ni Birthday dak Adik.. tak sabar nak suprise kan dia malam ni..



3 comments:

paridah said...

HAPPY BIRTHDAY DAK ADIK ANAK SOLEH

norhidana miswan said...

bola sepak ni mula2 layan tp lps tunggu2 tak gol2 hati dup dap2 tak sanggup tunggu lama2... sedar2 dh membuta

Siqah Hussin said...

Memang layan bola sepak. Berdebar2 hingga ke saat terakhir !! Esok final! Yeayy!

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...