Followers Remaja Purba

Tuesday, January 3, 2017

Sesuatu yang tak disangka telah berlaku


Nak update jugak.. πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€
Kembali sibuk dengan rutin harian yang padat.
Paling tak best nak kena hadap jalanraya yang sesak dan padat.
#BackToSchool


Untuk hari ni:

Dak Kakak akan memulakan sesi pertama beliau sebagai pelajar di Sekolah Menengah (P) pada sebelah petang.

Dak Adik kembali ke sekolah bagi sesi yang sama seperti tahun lepas.

Dak Nuha pulak tak sabar nak ke sekolah tapi sesi pembelajaran beliau hanya akan bermula pada 4hb.

Manakala terima kasih ada chef Hubby yang akan menguruskan anak-anak ke sekolah pada sebelah pagi memandangkan aku kena keluar awal dari kebiasaan untuk ke tempat kerja.

Bagi diri aku sendiri.. tahun 2017 ni tahun berjaga-jaga disebabkan kesihatan aku yang masih belum pulih sepenuhnya.

DAN..
Sesuatu yang tak sangka telah terjadi pagi tadi..
Dak Adik hampir terlewat sampai ke sekolah gara-gara aku terlewat bangun. Syukur keperluan anak dah disiapkan malam tadi. Takdelah kelam-kabut dan syukurlah bukan dak Kakak yang terlewat, kalau tak.. muncung sedepa dia..


StatusHati: Aku masih di sini..


3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

semoga dipermudahkan semua urusan

Linda said...

aduhaiii saya pun dah siap semua....tapi pagi ni terlewat jugak sbb jalan jam huhu

adianiez AIDA said...

moga semua nyer ok ok je ye.
sesekali aida memang terjaga lewat.
kelam kabut jadik nyer :)
mcm robot la kita.

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...