Followers Remaja Purba

Friday, January 20, 2017

Kisah botol susu dan dak Nuha


'Ibu.. boleh bawak botol susu pergi sekolah.'
'Ada yang bawak ke..?'
'Ye ibu.. cikgu tak marah pun.'
Aku rasa budak umur 4 tahun yang bawa tu.

'Nuha nak bawak botol susu pergi sekolah ke? Nanti ibu bekalkan dalam beg sekolah.' Sengaja ku duga dia.
'Tak naklah ibu. Minum dekat rumah jelah.'

Malulah tu.. hehehe..


StatusHati: Aku masih di sini..



11 comments:

Liyana Anuar said...

pandai dah malu ye :)

Amanda Suria said...

Amboi Nuha...pandai malu erk..

idzwa kamaruddin said...

pandai maluuuu comel je

LadyBird said...

Salam sis. 😍😍😍

Malu bawa susu kat sekolah.. Pandai adik.. Fatimah pun lady tak bagi bawa..

Acik Erna said...

Pandai nuha malu ye comel je

Kakzakie Purvit said...

Eh.. jgnlah under estimates Nuha
Dia pun tahu malu juga - dah besar dah..
Balik cari botol tak apa kan Nuha kan:)

dorsett pink said...

Hahahahha.. nasibbaik dia tahu malu

LYAfrina said...

hhahaha..

kak fasya msa 5y dlu bekal botol susu gak..hehe

Ainniah Zulkefli said...

haha..anak saya masuk tadika pun takmau bawak botol susu katanya. tapi, balik rumaj terus mintak susu. dalam kereta tak sampai rumah lagi mintak dah. hehe

Pha Is said...

bagus2.. hehehe

tiga lalat said...

pemalu rupanye anak mak nih., hikhik2

Tabung Purba

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...