Followers Remaja Purba

Thursday, March 31, 2011

aku blogger tegar?

Aku bukanlah blogger tegar yang terlampau rajin nak buat blogwalking tapi takdelah sampai tak jengah langsung blog orang lain - sekaranglah.. dulu sebelum join segmen BA, aku tak kisah ada orang baca atau tak blog ni sebab blog ni lebih kepada kisah kakak dan adik; terutamanya adik.. Kisah dorang boleh rujuk di SINI, SINI dan semualah dari awal entry..

Aku taklah pandai mana nak berblog ni, apatah lagi nak komen yang maha kejam kat blog orang lain tapi kalau macam si Faris tu aku rasa dia ok, kalau dia tak ok aku tetap masuk blog dia melainkan dia dah memang tak mau geng aku..

Sekarang aku rasa takdelah sampai tak buat langsung kerja-kerja sedia ada, nak selalu dan kerap bw pun tak boleh..

1st: line kat rumah memang slow.. jadi kepada korang janganlah kecik ati kalau aku lambat terjah blog korang..

2nd: kalau korang perasan, aku ada masa pada waktu-waktu terlarang (waktu tidur akulah tu) untuk bw ni - tanpa gangguan.. dah kalau kakak dan adik kacau ganggu aku nak bw apanye..

Aku suka berblog tapi aku bukanlah jenis nak bercerita kisah isu semasa sebab blog aku bukan ke arah tu, kadang-kadang tu bolehlah tapi rasanya kebanyakkan entry lebih menjurus riwayat kehidupan.. Dah banyak blog yang memaparkan isu cerita semasa, korang google je..

Kalau korang rasa boring, aku memang tak boleh nak kata apalah.. blog aku ni untuk jangkamasa panjang: bolehlah anak-anak tengok yang ibu dia ni reti berinternet hahaha... sebab zaman mak aku dulu takde ni semua..


Kesimpulan yang bersimpul-simpul ni, aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kat korang yang sudi baca, singgah, follow malah komen kat blog aku.. moga ikatan persahabatan kita berkekalan... insyaAllah..

12 comments:

  1. xpe2.. yang penting still blogging lagi tu.. =) jangan senyap terus sudah r =)

    ReplyDelete
  2. haa, btol2, blog ne mcm diari laa jugak an~ diari btaip!! al-maklum la, sgt mls mnulis.. tgk2 zaman dpan, men voice record je.. hahaha

    ReplyDelete
  3. tp kalo ko senyap jek,,mesti si faris rindu kt ko kan??

    HAHA !





    larikkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  4. kay_are: selagi mampu akan berblog

    GB: sebab dah biasa menaip, bila kena menulis rasa baik aku taip je.. hahaha..

    SCC: hahaha.. dia rindu tak sebanyak rindu kat ko.. hahaha..

    ReplyDelete
  5. aizamia comot pon suka berhikayat pasai kehidupan gak..hehee try p cari fakta2 sejarah or info2 semasa kat belog comot konpem xjumpak..hahaha
    xpe yang penting kita cerita jaaaa...

    ReplyDelete
  6. betul2.. macam dak comot tu cer tgk blog dia.. dia cuba memberitahu kite secara berseliratnya apa ada disebalik bulan April.. kihkihkih..

    ReplyDelete
  7. erkk...

    apekah????



    hehehhee..jeles ke??
    camner lak ko taw aku lebih skit drpd ko? memandai jek wat citer.

    takmop tawan nan dia kang..
    hok3

    ReplyDelete
  8. kihkihkih.. takde niat tersirat pun nak jeles... sebab besdayku dah lepas, hadiah instant dah dapat tapi hadiah terbesar KIV dulu...

    anyway.. good luck n best wishes on your besday.. tapi bape haribulan ek..? ke mataku dah tersilau dek silauan pink blogmu itu... ;)

    ReplyDelete
  9. hahahahah... memang rajin berblogwalking nampaknyer.. sebab followers meningkat setiap hari.... heheheh

    ReplyDelete
  10. bila kita dah stuck kat sini susah nak berhenti.. dulu berblog untuk dijadikan kenangan tapi sekarang wah... luas terbentang di depan mata.. ramai kawan2 termasuklah Ayin.. kan kan kan.. hehehe... :)

    ReplyDelete
  11. internet slow?

    biasalah tu :-)

    aku ada masa pada waktu-waktu terlarang?

    biasalah tu orang banyak komitmen..macam kami yang takde anak boleh anytime

    komen kat atas tu sekadar gurauan je :-)
    aku akan tetap dengan kau aiza :-)

    ReplyDelete
  12. terharu.. Terima kasih Faris.. Mesti dak SCC guling2 tak caya ni..
    Walaupun tak ramai kawan tapi aku tetap hargai semua yang singgah sini..

    Sayang kat korang semua..

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...