Followers Remaja Purba

Tuesday, March 15, 2011

blogku telah direview

Terima kasih kepada tuan punya blog Irwan Norasyraf yang buat contest ---> blog saya ingin direview.

Memang tak sangka, last minute join, blog aku tersenarai untuk direview oleh en. Irwan ---> di sini. En. Irwan review untuk 7 blog dan blog aku antara blog yang bertuah dikalangan bertuah. :)



Kebelakangan ni aku jadi rajin tiba-tiba buat BW ke sana ke mari, macam-macam cerita yang aku baca dari pelbagai blog. Nak nak pulak bila ada contest, mulalah jariku ini gatal nak join.

Tak sabar nak tunggu esok sebab esok last day aku kerja, lepas tu boleh surf internet sepuas-puasnya (boleh ke...?) kihkihkih...

3 comments:

  1. terima kasih ye Irwan.. Makin rajinlah lepas ni layan blog.

    ReplyDelete
  2. jalan2 sini dan terus folo kamu =)..

    sronok kan bile kite direview..
    keep on blogging ya =)

    more make up & shawl tuto at my sidebar..jom join pinky

    take care!

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...