Followers Remaja Purba

Saturday, March 26, 2011

"aku REVIEW sambil SEDEKAH !"

Baru tadi dalam mukabuku aku ternampak segmen ni, aku bukanlah gila traffic bukan juga blogger tegar tapi jauh disudut hati biarlah ada yang kenal blog aku ni, tak dapat seorang dapat 100 pun dah bersyukur..




1. Taruk tajuk entry korang "aku REVIEW sambil SEDEKAH !"
---> ok dah letak..

2. Taruk header buruk aku kat entry korang tu dan linkkan ke entry ini.
--->juga sudah..

3. Buat ENTRY dan beri Pandangan, Pendapat, Kutukan korang ke atas aku dan blog aku.
---> Pandanganku ketika ini ok lagi belum kabur tapi dah rasa mengantuk sikit.. Pendapat aku nak pakai ke.. Kutukan.. nak kena cerita kat sini juga ke..?

4. Lepas tu taruk link korang kat ENTRY ini ya.
---> Juga sudah..


Tarikh tutup belum ditentukan lagi kira ada banyak masa lagilah.. Kalau rasa nak join mehlah terjah ---> blog ni.

2 comments:

  1. ahaks.. okie terima kasih join yea.. ^.^ nantikan sy punye review pula :D

    ReplyDelete

Ingatan Purba

The author will not be responsible for any comment left by the readers. Please comment using polite language. Thank you.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...